Stichting Roer

Het examenjaar

Je examenjaar is natuurlijk een heel spannend jaar. Wil je extra goed voorbereid zijn op je examens of wil je meer zekerheid over bepaalde examenvakken? Met een examentraining krijg je meer zelfvertrouwen en werken we samen aan het beste resultaat. Uiteraard is een goede voorbereiding op het examen van zeer groot belang.

De beste manier om dit te doen is voor iedereen anders. Daarom bieden wij in de meivakantie begeleiding aan maximaal zeven leerlingen per docent. Hierbij valt te denken aan de juiste manier van kennis en vaardigheden inzetten, structuur aanbrengen en concentratie. Daarnaast leer je de belangrijkste theorie en een stapsgewijze manier om examenopgaven op te lossen. Daardoor krijg je overzicht en handigheid in het maken van opgaven. Zowel bij de voorbereiding op, als het maken van examens.

Ervaren Docenten

Onze docenten zijn enthousiast, inspirerend en ervaren. Ze hebben allemaal ervaring met lesgeven in examenklassen en zijn perfect op de hoogte van de examenstof.

Slagingsgarantie

Omdat wij er zeker van zijn dat onze trainingen werken, bieden we slagingsgarantie. Dat houdt in dat wanneer je onverhoopt toch zakt voor een vak waarin je bij ons een training hebt gevolgd, je een gratis herexamentraining van ons krijgt in dat vak.

Examentraining is voor Voortgezet Onderwijs en Middelbaar Beroepsonderwijs.

Prijzen VMBO (BBL, KBL, MAVO/TL)

Examentrainingen (meivakantie)

Eén dagdeel (ochtend van 09.00 t/m 12.00) € 50,00 per dagdeel
Twee dagdelen (ochtend van 09.00 t/m 12.00) € 45,00 per dagdeel